Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, April 7, 2009

ouh..kangen band..lgu kmo0 mmg ak ske..huu~~

bintang 14 hari

14 hari..ku mencari dirimu..
untuk menanyakan dimanakah dirimu..
14 hari..ku datangi rumahmu..
agar engkau tahu tertatihku menunggumu..

aku kangen sama kamu..
apa kamu udah gak sayang aku..

maafkanlah aku..lari dari kenyataan...
bukan kerna aku..tak punyai rasa sayang..
maafkanlah aku..mencoba tuk berlari..
kerna satu hari..engkau pastikan mengerti..(ak tujukan rangkap lirik yg nie kt ssorg..huu)

kamu pacar terbaikku..
walau hanya sekejab di hatiku..

mengapa hanya sekejab saja..
kumerasakan indahnya..dengan dirimu..
mengapa hanya untaian kata..
ku rasa tiada sempurna..cerita cinta kita..


kembali pulang

bintang terlihat terang..
saat dirimu datang..
cinta yang dulu hilang..
kini kembali pulang..

lihatlah dia mulai menyanyi..
coba merangkai mimpi..
cinta yang dulu pergi..
kini datang kembali..

wajahmu mengingatkanku..
dengan kekasihku dulu..
wajahmu mengingatkanku..
dengan masa lalu ku,,

kekasih yang dulu hilang..
kini dia telah kembali pulang..
akan ku bawa dia terbang..
damai bersama bintang..

kekasih yang dulu hilang..
kini dia telah kembali pulang..
namun tak dapat ku dendangkan..
dan takkan ku lepaskan..


(p/s:korg try r lagu2 nie..besh kot..huu..sgt layan..slow jek..huu..banyak lagi lagu diorg yg besh2..tp yg ak post nie yg pling ak ske dgrle..n mayb de cket2 sme cam life ak..huu..KANGEN BAND..camat mndgr eyh..=D)

No comments:

Post a Comment