Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, July 6, 2010

eh..lolipop laaa~


huuu...kehidupan itu akn menjadi lebeh indah ble dpt mkn lolipopop...haha..merepek merapu menggilaa kn..tp btoi laaaa...
knpe aku tbe2 nk post sal lolipopop neh ha...?plik2~
actually td mse ak nga maen2 kt dpn uma(aiyookk..kantoi maen2 dpn uma...haha..men beskal loo),ak tnmpak de due tige budak kcik hingusan nga mkn lolipopop neh...haha....lps 2 tbe2 aku trigt kat sumone yg pna aku knl....lolipopop la tnde mule psahabatan ktorg....huuu...perkenalan yg hnye xsmpi 3bln neh la mrupekan kngan trindah aku...haha...aku siap bg die lolipop satu bekal tuk die bwk blek sblom ktorg bpisah..n die bg bnde alah yg kt bwh neh..
huu..sdey siot mse tuu......=(
(
ble tgk bebudak hingusan kt tepi jalan td mkn lolipopop neh ak trigat kt die la..ble trigt kisah2 aku ngn die duloo mampu wat aku tsenyumm sengsorang mcm jebon gilaaa~hahaha
die kini jaola ngn aku..tp..we still fren...hope satu ari nnt aku dpt jmpe kamoo my fren...=)
mayb..satu hari nnt..hee...aminn...
hey2 LOLIPOPop..kau tlah mengingatkan aku pada c dia yg jaoo laa...


.FULLSTOP.
~kehidupan ku musicku~

No comments:

Post a Comment